vineri, 8 noiembrie 2013

Before & after - imagine panoramica

In acest caz am avut nevoie de o fotografie panoramica si din pacate am avut doar cele trei fotografii de mai sus furnizate de client. Evident au fost facute la intamplare si nu s-a urmarit realizarea unei fotografii panoramice in final.
Fara timp pentru inca o deplasare am fost nevoit sa editez imaginea in asa fel incat lucrurile sa se potriveasca.
Cateva specificatii:
  • layere (obiecte pentru editare) - le-am pierdut numarul... mai bine de 30
  • mask layers pentru majoritea obiectelor
  • in cateva situatii am pus obiecte in oglinda ca sa refac trasaturile de relief, ma tradeaza putin umbrele :(
  • distorsionari
  • corectii de luminozitate si culoare
  • adaugare de noise si blur in anumite situatii
  • gradient pentru corectarea cerului
Faceti click pe imagine pentru marire.
Rezolutie finala fisier de lucru 16.000 x 3.000px :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu